زمان مطالعه: 2 دقیقه

نمایندگی زیمنس لاله زار

نمایندگی زیمنس لاله زار تهران ارائه دهنده انواع محصولات اتوماسیون و الکتریکال برند SIEMENS می باشد. برای خرید محصولات از زیمنس تهران کد فنی محصول مورد نظر را از طریق راه های ارتباطی برای کارشناسان فروش ارسال نمایید. وقتی صحبت از زیمنس به میان می آید، داشتن یک درک جامع از محصولاتی که آنها ارائه می کنند ضروری است. اگرچه در حال حاضر هیچ نمایندگی رسمی زیمنس در ایران به دلیل تحریم های ایالات متحده وجود ندارد، اما بسیار مهم است که از محصولات آنها و راه های بالقوه خرید در آینده مطلع باشید. زیمنس یک نیروگاه جهانی است که به دلیل اتوماسیون پیشرفته و محصولات کم فشار خود شناخته شده است. طیف گسترده ای از پیشنهادات آنها شامل موارد زیر است:

  • تجهیزات فشار ضعیف

تجهیزات مربوط به کنترل سیستم های با ولتاژ کاری سه فاز ۳۸۰ و یا تک فاز ۲۲۰ ولت، بعنوان فشار ضعیف یا همان الکتریکال شناخته می شوند. شامل: کنترل کننده های جریان و ولتاژ ، درایور های موتور و … . زیمنس راه حل های کلید ولتاژ پایین با کیفیت بالا را ارائه می دهد که توزیع ایمن و مطمئن برق در ساختمان ها و تاسیسات صنعتی را تضمین می کند. محصولات آنها شامل کلیدهای مدار، سوئیچ ها، تابلوهای توزیع و لوازم جانبی مرتبط است.

کنتاکتور –

سافت استارتر –

رله حفاظتی –

کلید مینیاتوری –

کلید هوایی –

کلید اتوماتیک –

کلید حرارتی –

  • اتوماسیون صنعتی

تمامی تجهیزاتی که به اتوماتیک سازی یک فرآیند در کارخانجات و صنعت کمک میکنند. اتوماسیون صنعتی قابل برنامه ریزی و توسعه بوده و به میزان زیادی از اتلاف هزینه و حجم سوییچ ها می کاهد. اتوماسیون صنعتی و یا ICS این امکان را برای شما ایجاد می‌کند که به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز بر روی سیستم های صنعتی تان از راه دور کنترل و نظارت داشته باشید. به عبارت دیگر اتوماسیون صنعتی زیمنس طیف گسترده ای از راه حل های اتوماسیون را برای صنایع مختلف از جمله تولید، انرژی و حمل و نقل ارائه می دهد. محصولات آنها شامل کنترل‌کننده‌های منطقی قابل برنامه‌ریزی (PLC)، رابط‌های انسان و ماشین (HMI)، درایوهای فرکانس متغیر (VFD) و غیره است.

– PLC S7-1200

– PLC S7-300

– PLC S7-400

– PLC S7-1500

– LOGO

– HMI

  • درایور های موتور

تجهیزات کنترلی که برای راه اندازی الکتروموتور از آن ها استفاده می شود تا از موتور و سیستم در برابر نوسانات جلوگیری کرده و کنترل پذیری بیشتری به مصرف کننده دهد.