زمان مطالعه: 3 دقیقه

نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس در تهران، وارد کننده اصلی،  کنتاکتور ۳TM خلاء اتوماسیون زیمنس می باشد که یکی از محصولات جدید نمایندگی زیمنس است و برای عملیات تعویض جریان، در محدوده ولتاژ متوسط مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای انعطاف پذیری خوبی است و یک  سوئیچینگ ایمن محسوب می شود، می توان از این محصول نمایندگی زیمنس در سه حالت تک قطب، دو قطب، یا نسخه سه قطب در موقعیت های مختلف استفاده کرد.

نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس در تهران، مشخصات محصول وارداتی اتوماسیون زیمنس را بررسی کرده است، این محصول دارای طراحی ماژولار و سازگاری فردی بسیار بالا در فاصله بین مراکز قطب آن است.از کنتاکتور نمایندگی زیمنس می توان با استفاده از کنترل جدید، به صورت سری استفاده کرد، به عنوان مثال، به صورت چند سری روشن ، در معکوس مدارات، معکوس عمل، وهمچنین درسایر برنامه های کاربردی دیگر. ابعاد بیرونی کنتاکتور خلاء ۳TL6 نمایندگی زیمنس به صورت یکسان طراحی شده است، بنابراین دارای سازگاری نصب و راه اندازی تضمین شده است. از این محصول اتوماسیون زیمنس می توانید در استرس مکانیکی شدید ناشی از یک واحد ناهموار ، برای مثال مقاومت در برابر، زمین لرزه استفاده کرد. همچنین می تواند در ارتفاعات تا ۵۰۰۰ متر مورد استفاده قرار بگیرد.

نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس محصولی با کیفیت و دارای ویژگی های زیر را ارائه داده است. ویژگی های جدید :

  • تعویض سریال چند کنتاکتور با کنترل جدید
  • درخواست طراحی ویژه برای برنامه های کاربردی ناهموار
  • فاصله متغیر بین مراکز قطب (با توجه به درخواست مشتری) برای یکپارچه سازی
نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس در تهران، محصول دیگری از اتوماسیون زیمنس را معرفی می کند، که وظیفه مانیتورینگ، کنترل، اتوماسیون را به عهده دارد و از سری A8000 SICAM می باشد.

نمایندگی زیمنس در تهران ، دستگاه های سری  A8000 SICAM اتوماسیون زیمنس را برای برنامه های کاربردی از جمله استفاده برای توزیع سیستم اتوماسیون، اتصال سیستم های انرژی های تجدید پذیر (باد، خورشیدی، آبی)، عرضه قدرت راه آهن و همچنین برای اهداف صنعتی مناسب می داند. این دستگاه های اتوماسیون زیمنس همچنین می تواند نیاز مشتری به امنیت IT، مقیاس پذیری، ارتباطات انعطاف پذیر، طراحی و نصب در فضاهای باریک و راه اندازی در محیط های سخت به هنگام نیاز را پشتیبانی کند. نمایندگی زیمنس  SICAM A8000 را در سری محصولات اتوماسیون زیمنس توسعه داده است.

نمایندگی زیمنس پردازنده جدید را برای ارتباطات مدل ها و ماژول های توسعه دهنده با طرح پیشنهادی مدولار بودن، به عنوان یک راه حل مقیاس پذیر، برای استفاده در همه نیاز های به وجود آمده در دستگاه های صنعتی قدرتمند طراحی کرد.

ویژگی های جدید

  • انجام امنیت سایبری شبکه الزامات
  • ماژول یکپارچه GPRS
  • افزایش ایمنی EMC به عنوان در هر IEC 60255-27 5 کیلو ولت
  • مهندسی بصری در پارامتر وب ابزار
  • توابع اتوماسیون
نمایندگی زیمنس