نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس برای ایجاد بهره وری بیشتر در کارخانه اتوماسیون زیمنس راه حل هایی را ارائه داده است، نمایندگی زیمنس در تهران، این راه حل ها را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین در نمایندگی زیمنس آموزش دوره های آموزشی Sitrain و تلاش برای ارائه متخصص های خبره و دارای دانش و آگاهی عملی برای طیف وسیعی از کل محصولات صنعتی انجام شده است.

نمایندگی زیمنس آموزش های  Sitrain را به عنوان نمونه کارهایی برای نشان دادن تعامل قطعات زیمنس در مراکز تولید پیشنهاد داده است. در واقع تولید مطالب آموزشی برای همه محصولات زیمنس نظیر S7-1500  اتوماسیون زیمنس و S7-1200 اتوماسیون زیمنس در TIA پورتال،پ انجام می شود. این کار با هدف ویژه در نظارت و کنترل، کنترل حرکت، ارتباط با صنعت، و فن آوری ایمنی. و دیگر خدمات بهینه انجام می شود.

نمایندگی زیمنس با ایجاد اتوماسیون کارآمد و با هدف مهندسی کارآمد فعالیت خود را شروع کرده است. در نظر گرفتن زمان و صرف انرژی برای تولید دوره های آموزشی اتوماسیون زیمنس،با هدف ایجاد  مهارت های حرفه ای لازم برای کمک به کاربران و رسیدن به بهره وری مطلوب انجام شده ست.

نمایندگی زیمنس این آموزش ها را در دوره های مختلف و برای دستگاه های اتوماسیون زیمنس ارائه داده است. آموزش نوین و تازه Sitrain ، دوره ای است که در آن، در مورد موضوعات خاص و ویژه صحبت شده است که در خدمت سیماتیک  اتوماسیون زیمنس S7-1500 و برنامه نویسی مرتبط با آن می باشد. در این دوره های آموزشی، شرکت کنندگان می توانند یاد بگیرند که چگونه با اطمینان و به طور موثر طرح، خود را از مرحله آغاز تا پایان عملی کنند و نقشه های خود را پیاده کنند. در دوره های آموزشی پیشرفته نمایندگی زیمنس در مورد مهارت های خاص که هدف آن ها دست یافتن به مهندسی کارآمد است، صحبت می شود.

نماینگی زیمنس در دوره های بازآموزی Sitrain ، این موضوع را مد نظر قرار داده است که کاربران بتوانند از دانش و مهارت اتوماسیون زیمنس در جهانی فراتر از جهان کلاسیک سیماتیک و در سیماتیک S7-1500 و WinCC در TIA پورتال استفاده کنند. در این دوره ها بر روی هارت های سخت افزاری و نرم افزاری توابع اتوماسیون زیمنس تمرکز شده است.

نمایندگی زیمنس آموزش تازه وارد Sitrain را در مورد اتوماسیون زیمنس SIMATIC S7-1200 ارائه داده است. در این دوره های آموزشی، کاربران محصولات اتوماسیون زیمنس می توانند بیاموزند که چگونه بر روی دسنگاه ها نظارت و کنترل دقیق داشته باشند و به راحتی با آن کار کنند. همچنین در این آموزش ها تاکید زیادی بر روی سخت افزار و نرم افزار توابع پیجیده این دستگاه ها داشته است. و همچنین توابع تکنولوژی یکپارچه از PID کنترل و درایو توابع.

نمایندگی زیمنس