زمان مطالعه: 3 دقیقه

نمایندگی زیمنس و سری SIRIUS

نمایندگی زیمنس و سری SIRIUS

نمایندگی زیمنس در تهران نرم افزارهای شروع کننده ۳RW30،SIRIUS 3RW 3RW40  را برای کاربردهای استاندارد طراحی کرده است. در ادامه این مقاله ، اتوماسیون زیمنس بررسی اجمالی این نرم افزار را ارائه می دهد.

نمایندگی زیمنس و نرم افزار کاهش ولتاژ موتورSIRIUS 3RW30

نمایندگی زیمنس در تهران دستگاه مورد نظز ما را به گونه ای طراحی کرده است که از طریق کنترل فاز متغیر، افزایش در آن حالت مانند سطح شیب دار اتفاق می افتد و این پروسه اتوماسیون زیمنس از شروع انتخاب ولتاژ تا ولتاژ اصلی می باشد. در حین شروع، این دستگاه محدود کردن گشتاور و همچنین جلوگیری از شوک که در حال حاضر در طول شروع کار می باشد، به طور مستقیم یا وای-دلتا بوجود می آیند شروع می شود. به این ترتیب، بارهای مکانیکی و ولتاژ برق نرخ های پایین می قابل اعتماد کاهش می یابد. شروع نرم استرس را کاهش می دهد، به دستگاه وصل شده و نتایج را درقسمت پایین تر پوشش می دهد.همچنین  دوره تولید بدون مشکلی پیش می رود. ارزش شروع انتخاب نمایندگی زیمنس بدان معنی است که شروع نرم می تواند به صورت جداگانه به الزامات تنظیم برنامه دسترسی داشته باشد و نیاز به سوال نیست در حالی که شروع وای-دلتا محدود به دو مرحله نیست و با نسبت ولتاژ ثابت آغاز می شود. SIRIUS 3RW30 soft starters نمایندگی زیمنس در یک نگاه دارای مشخصه فضای کوچک مورد نیاز می باشد. تماس یکپارچه با بای پس  به این معنی است که بدون از دست دادن قدرت  و در نظر گرفتن نیمه هادی قدرت (تریستور) پس از موتور را آغاز کرده است و این موضوع مقرون به صرفه  است و تلفات حرارتی را کاهش می دهد.  طراحی و ساخت مدارهای بای پس خارجی اضافی، اتوماسیون زیمنس را قادر می سازد که جمع و جور تر باشد.

نمایندگی زیمنس و نسخه های مختلف از SIRIUS 3RW30 soft starters

  • نسخه استاندارد برای سرعت ثابت سه فاز موتورهای، اندازه

S00، S0، S2 و S3، با سیستم تماس با بای پس یکپارچه

  • نسخه اتوماسیون زیمنس برای سرعت ثابت الکتریکی سه فاز در یک ۲۲٫۵ میلی متر محفظه بدون استفاده از پمپ غذای نرم به ۵۵ کیلو وات تا رتبه (در ۴۰۰ V) برای کاربردهای استاندارد در سه فاز شبکه های نمایندگی زیمنس در دسترس هستند. اندازه بسیار کوچک ، توان کم و راه اندازی ساده و تنها سه مزیت از مزایای بسیار سافت استارتر نمایندگی زیمنس است.

نمایندگی زیمنس وعملکرد سافت استارتر

نمایندگی زیمنس در تهران اعلام می کند که فضای مورد نیاز توسط سافت استارتر SIRIUS 3RW30 اتوماسیون زیمنس جمع و جور است و اغلب تنها حدود یک سوم از فضای مورد نیاز در مجمع کنتاکتور نمایندگی زیمنس را نیازمند است که برای شروع وای-دلتای امتیاز قابل مقایسه است. این امر نه تنها صرفه جویی در فضا در کابینه کنترل  نمایندگی زیمنس و در نصب استاندارد

راه آهن را دارد بلکه به طور کامل با کار سیم کشی مورد نیاز برای شروع وای-دلتا است. این امتیاز قابل توجه است به ویژه برای رتبه های موتور اتوماسیون زیمنس بالاتر که به ندرت به طور کامل راه حل سیمی در دسترس هستند. در همان زمان تعداد کابل از استارت به موتور ۶-۳ کاهش می یابد. ابعاد جمع و جور، بار کوتاه راه اندازی ، سیم کشی آسان و راه اندازی سریع از مزایای هزینه دستگاه اتوماسیون زیمنس در حالت روشن است. تماس با ما بای پس از این غذای نرم در طول محافظت عملیات توسط یک حالت جامد سیستم قوس الکتریکی رفع یکپارچه شده است. این مانع از آسیب به مخاطبین بای پس در این رویداد از یک گسل، به عنوان مثال، قطع ارتباط مختصری از کنترل ولتاژ، مکانیکی شوک و یا نقص جزء مربوط به زندگی بر روی عامل سیم پیچ مکانیسم و ​​یا تماس با بهار اصلی سری جدید از دستگاه های همراه با “تعادل قطب” روش کنترل، طراحی شده است برای جلوگیری از اجزای جریان مستقیم در دو فاز کنترل غذای نرم. در دو فاز غذای نرم کنترل جریان ناشی از تداخل از دو فاز کنترل جریان در فاز کنترل نشده است. این نتایج به دلایل فیزیکی در یک توزیع نامتقارن از سه جریان فاز در طول موتور سطح شیب دار  است. این پدیده آنها بی تاثیر است، اما در اکثر برنامه های کاربردی غیر حساس آن است .

نمایندگی زیمنس