زمان مطالعه: 2 دقیقه

موتور IE3

نمایندگی زیمنس در تهران می تواند در اتوماسیون زیمنس جدید خود از  IE3 آماده شده برای کنترل SIRIUS و همچنین برای تعویض قابل اعتماد و حفاظت از موتور IE3 استفاده کند.

نمایندگی زیمنس در تهران موتور IE3 را برای عملیات برق تغذیه به صورت قانون در اروپا از تاریخ ۱ ژانویه  ۲۰۱۵ مورد استفاده قرار داد. این فرآیند در مرحله اول استفاده خود توانست تا بازه ۷٫۵-۳۷۵ کیلو وات خروجی داشته باشد، در حالی که این پروسه در اتوماسیون زیمنس در مرحله دوم که در در سال ۲۰۱۷، شروع شد توانست بازه دامنه را تمدید کند و خروجی به  ۰٫۷۵?kW رسید.

نمایندگی زیمنس در اطلاعات این محصول مشخ می کندکه رفتار موتور IE3 از نقطه نظر الکتریکی، نسبت به مدل های با انرژی کارآمد کمتر متفاوت است این موضوع مشخص می کند که اتوماسیون زیمنس توسط جریان های راه اندازی بالاتر و رفتار دینامیکی تغییر یافته است. این امر مستلزم چالش های خاصی برای کنترل توسط نمایندگی زیمنس است.

نمایندگی زیمنس در تهران آخرین نسل از کنترل SIRIUS اتوماسیون زیمنس را برای IE3به طور کامل بهینه سازی کرده است. پیشنهاد بهینه سازی تنظیمات محدوده برای جریان های نامی،  اطمینان حاصل کردن از قابل اعتماد بودن سوئیچینگ و حفاظت در هر وضعیت ، بهترین الزامات مورد نیاز برای استفاده موتور IE3 مدرن است.

نمایندگی زیمنس در تهران برجسته ترین ویژگی های اتوماسیون زیمنس را در سه مورد زیر معرفی می کند.

  • مجموعه ای کامل از موتور IE3 برای هر کاربرد
  • زیمنس تخصص تجزیه و تحلیل گسترده ای را ازاز طریق موتور IE3 ارائه می دهد.
  • کنترل SIRIUS بهینه شده برای استفاده با موتور IE3

نمایندگی زیمنس در تمام اتوماسیون های خود این موضوع مهم را نشان داده است که اتوماسیون کارآمد با مهندسی کارآمد شروع می باشد و برای ادامه آن همواره بالا بردن سطح کیفی و ارتقا قطعات لازم می باشد. مهندسی کارآمد اولین گام به سوی تولیدات بهتر است که روشی سریع تر، انعطاف پذیر تر و هوشمندانه تر است. نمایندگی زیمنس در تهران این نتکته را در تمام تولیدات خود ارجح دانسته است. اتوماسیون کاملا یکپارچه (TIA) دارای تعامل موثر با تمام قطعات ، ارائه صرفه جویی زیاد در زمان یکی از فاز های مهندسی زیمنس است. نتیجه این موضوع هزینه های پایین تر، ورود سریع تر به بازار و انعطاف پذیری بیشتر است.

نمایندگی زیمنس