زمان مطالعه: 2 دقیقه

تعویض حالت دستگاه

نمایندگی زیمنس تهران ، در ادامه این مقاله به بررسی سایر ویژگی های سافت استارتر اتوماسیون زیمنس می پردازد. در این قسمت به این موضوع اشاره شده است که تعویض دستگاه در حالت مایع و حالت جامد به چه صورت امکان پذیر است.

نمایندگی زیمنس در تهران ابتدا تعویض دستگاه های حالت جامد را معرفی می کند :

تعویض دستگاه های حالت جامد  SIRIUS 3RF اتوماسیون زیمنس یکی از حالت های مورد بررسی است.

کنتاکتور سه فاز نمایندگی زیمنس در حالت جامد و همچنین رله تک فاز در حالت جامد بررسی می شود.

نمایندگی زیمنس در تهران اعلام می کند که دستگاه های سوئیچینگ حالت جامد SIRIUS 3RF2 دارای سوئیچ قابل اعتماد برای یک طیف گسترده ای از بارهای مختلف با ولتاژ متناوب در بازه ۵۰ و۶۰ هرتز می باشند.

نمایندگی زیمنس در تهران در مورد بعدی، تعویض دستگاه های حالت جامد SIRIUS 3RF2 برای بارهای مقاومتی را بررسی می کند که دارای مشخصات زیر در اتوماسیون زیمنس است.

  • رله حالت جامد
  • کنتاکتور حالت جامد
  • ماژول های تابع

نمایندگی زیمنس در تهران همچنین  تعویض حالت جامد  برای سوئیچینگ موتورهای دستگاه SIRIUS 3RF3 اتوماسیون زیمنس را بررسی می کند.

  • کنتاکتور حالت جامد
  • کنتاکتور حالت جامد معکوس

نمایندگی زیمنس SIRIUS 3RF2 را مناسب برای فعالیت های تقریبا بی پایان ساخته است.

نمایندگی زیمنس در تهران فرمان الکترومکانیکی معمولی را روشی می داند که اغلب با افزایش تعداد عملیات تعویض مالیات سنگینی را به همرا دارد، تعویض انجام شده که نتایج فرکانس بالا در شکست مکرر و جایگزینی کوتاه چرخه است. با این حال اتوماسیون زیمنس با آخرین نسل از SIRIUS 3RF2 ، سوئیچینگ حالت جامد را با رله حالت جامد و کنتاکتور ارائه می دهد که دارای استقامت به ویژه بلند – برای تقریبا فعالیت های بی پایان می باشد. حتی در سخت ترین شرایط و تحت بالا بار مکانیکی ومناسب برای در مناطق حساس به سر و صدا.

زمان ثابت و دوباره در خدمت

نمایندگی زیمنس در تهران SIRIUS 3RF2 را برای تعویض دستگاه در حالت جامد و بصورتی پایدار و محکم برای کاربردهای صنعتی تاسیس ساخت. آنها در مورد استفاده از برنامه های کاربردی که در آن بارهای غالبا روشن عمدتا با کنترل بار مقاومتی، کنترل از گرما الکتریکی یا کنترل دریچه ها و موتور در سیستم های نقاله مناسب هستند. بعلاوه استفاده از آن در مناطق با فرکانس سوئیچینگ بالا، بدان معنی است که SIRIUS نیز برای استفاده در مناطق حساس به سر و صدا، مانند ادارات و بیمارستان ها ایده آل است.

نمایندگی زیمنس در تهران