زمان مطالعه: 2 دقیقه

نمایندگی زیمنس تهران  NXAIR 24 که  ۲۴ کیلو ولت می باشد را با اطلاعات فنی مختص به خود ارائه داده است. یکی از این اطلاعات فنی، حمل و نقل و بسته بندی است که به بررسی آن می پردازیم.

نمایندگی زیمنس در تهران NXAIR 24 تابلو پانل اتوماسیون زیمنس را در قالب فردی تحویل می دهد که می بایست به نکات زیر توجه کرد.

  • امکانات حمل و نقل در سایت
  • ابعاد حمل و نقل و وزن حمل و نقل
  • اندازه دهانه درب در ساختمان.

نمایندگی زیمنس در تهران، بسته بندی NXAIR 24 را در مشخصات فنی این اتوماسیون زیمنس آورده است. همچنین در ارتباط با وسایل حمل و نقل نیز مواردی را مطرح کرده است. که به آن ها اشاره شده است.

  • وسایل حمل و نقل: راه آهن و کامیون

پانل های در پالت چوبی  و بسته بندی گسترش با فویل محافظ PE.

  • وسایل حمل و نقل: Seafreight

مهر و موم شده در فویل محافظ PE، با جعبه های چوبی بسته با کیسه های خشک کن با پایه های چوبی مهر و موم شده و دارای حداکثر زمان ذخیره سازی: ۶ ماه.

  • وسایل حمل و نقل: باربری هوایی، در پانل های در پالت چوبی، در جعبه مشبک چوبی با مهر و موم شده و دارای فویل محافظ PE در قسمت بالا و پایین

نمایندگی زیمنس در تهران، برای این حمل و نقل و بسته بندی مقرراتی را اعمال کرده است که در خانواده محصول NXAIR اتوماسیون زیمنس کامل است

. برای اطلاعات بیشتر به ابعاد حمل و نقل / حمل و نقل وزن به داده های

جدول ارائه شده توسط اتوماسیون زیمنس مراجعه کنید.

نمایندگی زیمنس در تهران، در مورد بعدی، استاندارد ها، مشخصات و دستورالعمل های مربوط به اتوماسیون زیمنس را بررسی می کند. تابلو می توان با توجه به عنوان استفاده داخلی ، نصب و راه اندازی شود. استاندارد IEC 61936 (تاسیسات برق بیش از ۱ کیلو ولت AC) و VDE 0101

  • دیوار تابلو تنها می توان با ابزار حذف از قفل شدن در خارج مکان های خدمات برق در مکان های که برای عموم در دسترس نیست.
  • در مکان های خدمات الکتریکی قفل شو. قفل شو الکتریکی

محل خدمت یک محل است خارج از منزل یا در داخل خانه است که به طور انحصاری برای تجهیزات الکتریکی مسکن محفوظ است و تحت قفل و کلید نگه داشته می شود. دسترسی محدود برای پرسنل مجاز و افرادی که به درستی بوده اند دستور و در مهندسی برق وجود دارد. افراد آموزش ندیده و یا غیر ماهر ممکن است تنها تحت نظارت از پرسنل مجاز و یا افراد دستور داشته، اقدام کنند.

نمایندگی زیمنس در تهران