زمان مطالعه: 3 دقیقه

بهینه سازی و شبیه سازی در زیمنس

نمایندگی زیمنس در تهران ، ابزار شبیه سازی Sinetplan را طراحی و ساخته است که از توسعه دهندگان در برنامه ریزی سیستم های اتوماسیون زیمنس و شبکه های PROFINET می باشد.

نمایندگی زیمنس این اتوماسیون  زیمنس  Sinetplanخود را به گونه ای طراحی کرده است که  شبیه سازی و محاسبه داده های زمان واقعی

و داده های زمان غیر واقعی مانند استاندارد TCP ارتباط / IP را مورد محاسبه قرار می دهد.

در دستگاه نمایندگی زیمنس در تهران ، داده TCP / IP می تواند یک تاثیر قوی بر شبکه ترافیک داشته باشد ، به عنوان مثال، زمانی که فیلم های با کیفیت بالا برای نظارت بر کیفیت منتقل می شوند، می توان در صورت لزوم با شبیه سازی، انتقادی بخش شبکه PROFINET اتوماسیون زیمنس با بارهای شبکه را شناسایی و دوباره طراحی کرد. با Sinetplan، شبکه برنامه ریزی شده را می توان به صورت بهینه، در منابع شبکه قرار داده و به بهترین شکل از آن استفاده کرد، و ذخایر راه اندازی نمایندگی زیمنس را به کار گرفت. این موضوع در نمایندگی زیمنس ، کمک می کند تا از مشکلاتاحتمالی  در طول راه اندازی اتوماسیون زیمنس و شکست در طول چرخه فعالیت دستگاه جلوگیری می کند. در پایان از برنامه ریزی و اعتبار فاز، Sinetplan می توانید یک گزارش به تصویب سیستم ایجاد شفاف تر داشته باشید.

نمایندگی زیمنس در تهران، ویژگی های جدید را برای اتوماسیون شمرده است که در ادامه معرفی می شود.

  • برنامه ریزی و طراحی PROFINET شبکه از طریق شبیه سازی از ترافیک شبکه اتوماسیون زیمنس
  • بهینه سازی شبکه با بندر- محاسبه دانه از بار شبکه نمایندگی زیمنس
  • افزایش در دسترس بودن از طریق شبکه ذخایر
  • شفافیت آنلاین اسکن و تایید موجود سیستم
  • بهره وری از طریق افزایش واردات از توپولوژی و ترافیک PROFINET از مرحله موجود ۷ پروژه ها
نمایندگی زیمنس در تهران

آنتن IWLAN ANT793-8DL برای برنامه های کاربردی سخت نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس در تهران با آنتن IWLAN ANT793-8DL جدید زیمنس ، پیشنهاد یک اتصال رادیویی ناهموار و قابل اعتماد را ارائه داده است که نیز مناسب برای برنامه های کاربردی راه آهن می باشد. به شدت جهت آنتن دو عمل در باند فرکانس از  ۴٫۹-۵٫۹ گیگا هرتز و در نتیجه برای ۵ گیگاهرتز مناسب است.

نمایندگی زیمنس در تهران ، مجوز رایگان باند شبکه های بی سیم و کمک نصب ناهموار عرضه تضمین ثبات دیوار نصب و  multiaxis،و  همچنین جهت ترازی انعطاف پذیر به تابش مورد نظر را قادر می سازد. اتوماسیون زیمنس به دو کانکتور پلاگین در N-اتصال مجهز است، که آنتن مقاوم به شوک در برابر لرزش است، این است که اجزای شبکه فعال متصل با استفاده از تطبیق کابل اتصال اتوماسیون زیمنس عمل می کنند. با تشکر از بالا IP66 / 67 کلاس حفاظت، آنتن همچنین می توانید در محیط های خشن استفاده شود.

.

ویژگی های جدید اتوماسیون نمایندگی زیمنس

  • آنتن دو IWLAN اتوماسیون زیمنس با مشخصه جهت و آنتن بالا (۱۴ DBI)
  • اجرای بالاترین حفاظت مورد نیاز از نظر شرایط محیطی و آتش
  • برای استفاده در فضاهایی محدود مانند تونل
  • انطباق با EN50155، EN45545-2، و استانداردهای EN50121-4 نمایندگی زیمنس
نمایندگی زیمنس در تهران