نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس تهران، برای انجام روال کار ها به صورت صنعتی و پیشرفته در اتوماسیون های هوشمند خود، راه حل های مناسبی را در نظر گرفته و همواره با تولید محصولات جدید، تمام اطلاعات مرتبط به محصول و نوع ارتباط آن با محصولات اتوماسیون زیمنس را ارائه می دهد تا کار بران به راحتی از آن ها استفاده کنند.

نمایندگی زیمنس تهران در یکی از موارد، راه کار استفاده از رک اضافی را ارائه داده است. این راه کار به صورت مناسب و هوشمندانه ای عمل می کند.

نمایندگی زیمنس تهران، در این مطلب به کاربران اتوماسیون زیمنس، این راه کار را توضیح خواهد داد. در ابتدا برای کاربران اتوماسیون زیمنس تهران توضیح داده خواهد شد که رک اصلی همان Central و رک اضافی همان Expansion می باشد و در دستگاه های تولیدی اتوماسیون زیمنس تهران به این صورت توضیح داده شده است.

نمایندگی زیمنس تهران نحوه عملکرد به این صورت است توضیح می دهد که اگر تعداد I/O ها زیاد تر از حد مجاز تعریف شده باشد و رک اصلی دستگاه های اتوماسیون زیمنس تهران پر شده باشد، در این مواقع، کاربر می بایست از رک اضافی در اتوماسیون خود استفاده کند. برای اتصال رک اضافی به رک اصلی، نمایندگی زیمنس تهران کابل های ویژه ای را طراحی کرده است که دارای طول محدودی می باشند. این طول کم، بیانگر این مساله است که رک اضافی نباید در فاصله زیادی از رک اصلی قرار بگیرد. این موضوع از این جهت حائز اهمیت می باشد که ، رک اصلی و رک اضافی در کنار هم، برای برقراری جریان کار در اتوماسیون زیمنس تهران، می بایست در مجاورت سیگنال های فیلد باشد و به صورت متمرکز و فاصله کمی از plc قرر بگیرد.

نمایندگی زیمنس تهران در استفاده از رک اضافی این نکته را برای کاربران اتوماسیون زیمنس تهران متذکر شده است که اگر فواصل مناسب رعایت نشود و سیگنال ها به صورت پراکنده، توزیع شوند، نمی توان از راه حل رک اضافی استفاده کرد.

نمایندگی زیمنس تهران، در این شرایط، استفاده از شبکه را پیشنهاد می هد و آن را راه حلی هوشمندانه برای کاربران مطرح می کند.

نمایندگی زیمنس تهران توضیح می دهد که برای وارد کردن رک جدید می بایست به این صورت عمل کرد که در HW Config آیکن Rail را با ماوس به پنجره سمت چپ Drag می کنیم و همچنین می توانیم از این روش استفاده کنیم که در یک فضای خالی در پنجرا سمت چپ، یک بار کلیک کنیم. با این کلیک مشاهده می شود که دیگر رک اصلی که صفر نام گذاری شده است، فعال نمی باشد، در این حالت کاربران اتوماسیون زیمن تهران می توانند با هر بار کلیک کردن بر روی آیکون ریل در پنجره کاتالوگ، یک رک جدید را ایجاد کنند.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس تهران در اتوماسیون  S7-300 به گونه ای طراحی را انجام داده است که کاربران اتوماسیون زیمنس تهران می توانند حداکثر تا ۳ رک جدید را ایجاد کنند. در اتوماسیون زیمنس S7-300 ، ایجاد ارتباط بین رک اصلی و رک اضافی از طریق IM انجام می شود.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس، همچنین به کاربران خود متذکر می شوند که در هنگام ایجاد رک اضافی به CPU های دستگاه های اتوماسیون زیمنس توجه کنند. زیرا برخی از آن ها این قابلیت را داشته و برخی دیگر دارای این مزیت نیستند. همچنین بسیاری از تنظیمات در رک جدید از رک اصلی پیروی می کند.

 نمایندگی زیمنس