نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس برای انجام وظایف خاص بسته های ویژه ای را  در نظر گرفته است. ارائه راه حل های مناسب در زمان های مختلف برای چالش های به وجود آمده در روند کار، از ویژگی های نمایندگی اتوماسیون زیمنس است.اتوماسیون انعطاف پذیر  BATCH، از فرآیند های دسته ای پیچیده، همراه با یک دوست قدرتمند برای کنترل می باشد. این بسته برای برنامه ریزی و کنترل حمل و نقل ارائه شده است. دارای ایمنی یکپارچه  و ادغام تکنولوژی ایمنی می باشد که به سیستم شما متصل می شود.

نمایندگی زیمنس کنترل فرآیند پیشرفته

نمایندگی زیمنس دارای ابزار یکپارچه برای بهره وری بیشتر در مدیریت فرآیند و عملیات های کارخانه ای می باشد. این ابزار شامل کتابخانه های استاندارد از سیستم های کنترل فرآیند می باشد که در بردارنده بلوک های متعدد و راه حل های مدل برای توابع کنترل پیشرفته است. این شکل ایده آیده آل نمایندگی اتوماسیون زیمنس یک کاربرد موثر و از روش های SIMATIC PCS 7 می باشد.

نمایندگی زیمنس در این بسته کنترل پیشرفته، برای بهبود عملکرد محصولات، توابع کنترل حلقه بسته را برای سطح های بالا در نظر گرفته است. در نسخه ۸٫۱ ، یک کتابخانه دارای بلوک گسترش مدل MPC 10×10 را برای وظایف نمایندگی اتوماسیون زیمنس ارائه می دهد. به عنوان مثال، یکی از کاربرد های آن ، کنترل چند متغیر  توسط آن است که یک سیستم توسعه یافته محسوب می شود.در کاربرد می توان در نظر گرفت، مثلا برای ستون تقطیر ، بهترین عملکرد و نتیجه در برابر محصول و انرژی ورودی، بدون دخالت شخص ثالث، به دست خواهد آمد.

نمایندگی زیمنس برای این بخش، نوآوری و الحاقات دیگری نیز در نظر گرفته است که شامل، ماژول تصویر ارگونومیک، و کتابخانه  SIMATIC PCS 7 دارای فرآیند پیشرفته در رایانه های شخصی ، ماژول تشخیص  MPC و کانال های بلوک های جدید است. این اتوماسیون جدید نمایندگی اتوماسیون زیمنس همچنین دارای کنترل چند متغیر طولانی، می باشد. این خاصیت، انعطاف پذیری بیشتری را در تصویر برداری فراهم می کند.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس محصول خود را به گونه ای طراحی کرده است که به سادگی قابل اجرا می باشد ، در زمانی که سیستم در گیر است و پیچیگی در کار وجود دارد، به سرعت خود را تطبیق می دهد و فرصت های جدید را ایجاد می کند. محصول نمایندگی اتوماسیون زیمنس، استاندارد های کیفیت را بالا می برد، به تولید انعطاف پذیر کمک می کند، مصرف انرژی و مواد خام را کاهش می دهد.

نمایندگی زیمنس