نمایندگی زیمنس

محصولات نمایندگی اتوماسیون زیمنس

نمایندگی زیمنس با راه حل های هوشمندانه خود در ارائه کارآمد ترین اتوماسیون های صنعتی پیشرو بوده است. ارائه محصولات سافت استارتر و اینورتور در راستای همین هدف می باشد.

نمایندگی زیمنس سافت استارتر را با هدف راه اندازی یک الکتروموتور تولید کرده است. همان طور که می دانید یک الکترو موتور برای شروع فعالیت خود به میزان زیادی انرژی احتیاج دارد که این مقدار از جریان موجود در دستگاه چندین برابر بیشتر است. حال اگر از سافت استارتر استفاده شود، دیگر نیاز به کار کشیدن از الکتروموتور بیش از توان آن نیست و دستگاه دچار صدمه نمی شود. استفاده از این محصول نمایندگی اتوماسیون زیمنس هم چنین موجب ذخیره انرژی می شود.

نمایندگی زیمنس این وسیله را تنها برای تامین انرژی اولیه برای شروع کار دستگاه در نظر گرفته است. اما وسیله دیگری به نام اینورتر وجود دارد که علاوه بر انجام وظیفه سافت استارتر می تواند در موارد دیگری نیز کاربرد داشته باشد. راه اندازي نرم موتور، چپگرد راستگرد کردن موتور وتغيير دور موتور از جمله این وظایف است.

نمایندگی زیمنس بر اساس عملکرد دستگاه های مورد نظر نتیجه گیری کلی را ارائه داده است. راه اندازی یک الکتروموتور با تولید جریان ۲٫۵ برابر جریان چرخه عادی در دستگاه، یک کلید ارتباطی برای شروع تامین این انرژی در نظر گرفته شده است. انرژی در  نظر گرفته شده ثابت نیست و نمایندگی اتوماسیون زیمنس حالت تغییر ولتاژ را نیز برای آن در نظر گرفته است.

نمایندگی زیمنس قابلیتی را برای این انرژی اولیه در نظر گرفته است که از آن می  توان در وسایل محدود تر و کوچک تر مثل پنکه و … مورد استفاده قرار داد و آن کنترل از راه دور برای راه اندازی است. اما این موضوع در دستگاه های صنعتی صدق نمی کند. همچنین انرژی راه انداز را می توان هم زمان برای چندیدن دستگاه متصل به یک مدار فرمان مورد استفاده قرار داد.

نمایندگی زیمنس با مدیریت یکپارچه محصولات خود این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی چندین دستگاه صنعتی را بدون داشتن دانش خاصی توسط یک کنترلر زیمنس فرماندهی کنند. استفاده از محصولات نمایندگی اتوماسیون زیمنس ، نیاز به نیروی کار را کمتر کرده است و در نتیجه خطاهای انسانی در روند کار خللی وارد نمی کند و همه چیز کنترل شده خواهد بود . این مزیت امنیت را برای یک کار خانه یا کارگاه کوچک فراهم می کند.

نمایندگی زیمنس