نمایندگی زیمنس ; اتوماسیون زیمنس سیماتیک ET 200SP

نمایندگی اتوماسیون زیمنس با ارائه محصول ET 200SP باعث پیشرفت در زمینه کنترل برای کاربران خود شده است. اتوملسیون زیمنس ET 200SP به وسیله یک کنترلر تکمیلی که با تکنولوژی اتوماسیون S7-1500 زیمنس کار می کند باعث افزایش قدرت کنترل شده است و برای اولین بار قادر به انجام وظایف اتوماسیون زیمنس به صورت ایمن و استاندارد در دستگاه جدید و قدرتمند CPU 1515SP PC F شده است. نمایندگی اتوماسیون زیمنس با ارائه این محصول همچنین توانسته است یک مهندسی جدید با مزایای قابلیت ارزیابی، هزینه پایین خدمات ، کاهش موجودی قطعات یدکی، کاهش فضای مورد نیاز برای کبیت کنترل را به مصرف کنندگان خود ارائه دهد.
نمایندگی اتوماسیون زیمنس سیستم مدولار ET 200SP را به صورت یک کنترل ترکیبی گسترده برای تمام توابع نرم افزار کنترل مبتنی بر PC با تجسم ارائه داده است که برای برنامه های کاربردی ویندوز و سیستم عامل در یک دستگاه جمع و جور و به ویژه برای تولید سری از ماشین آلات به بازار فرستاده است.


نمایندگی اتوماسیون زیمنس برای سیماتیک ET 200SP خود یک جدید به نام CPU 1516pro(F)-2 PN را توزیع کرده است. این سری می تواند وظایف اتوماسیون جدید را در دستگاهی ایمن انجام دهد. در نتیجه پردازنده مناسب دستگاه جدید نیز در دسترس است تا سطح عملکرد الکترونیکی نخسه جدید کامل باشد. کنترل توزیع شده اتوماسیون زیمنس سیماتیک ET200SP گسترش کنترل و سیماتیک ET 200pro CPU
برای برنامه های کاربردی استاندارد و ایمن از نمایندگی زیمنس ارائه شده است. نمایندگی اتوماسیون زیمنس ویژگی های زیر را به طور کلی برای گنترل جدید و CPU مربوط به آن ارائه کرده است.

– سیماتیک ET 200SP گسترش کنترل کننده CPU 1515SP PC F
– نسخه ایمنی برای استاندارد و وظایف ایمن
– هزینه های پایین انرژی، حداقل فضای مورد نیاز و قطعات یدکی کمتر مورد نیاز
– سیماتیک ET 200pro و ۱۵۱۶pro CPU (F) -2 PN
– نسخه ایمنی برای استاندارد وایمن وظایف تا PLE
– نسخه استاندارد برای استاندارد وظایف اتوماسیون


نمایندگی اتوماسیون زیمنس به معرفی اتوماسیون دیگری از سری محصولات خود می پردازد، اتوماسیون زیمنس SIMATIC S7-1500نرم افزار کنترل ایمن وتوابع ایمنی یکپارچه.
نمایندگی اتوماسیون زیمنس برای اولین بار نرم افزار کنترلر سیماتیک S7-1500 را برای توابع ایمنی یکپارچه ساخته و در اختیار کاربران قرار داده است. این سیستم دارای CPU 1507S F جدید است، این اتوماسیون برای اولین بار در جهان یک نرم افزار کنترل با یک کامپیوتر مبتنی بر کنترل کننده است که به طور مستقل از سیستم عامل ویندوز عمل می کند. دسترسی بسیار بالا در سیستم این نتیجه را به دنبال دارد که سیستم را قادر می سازد یک کنترل سریع و راه اندازی ویندوز با تضمین روزآمد تاریخ و ری بوت در در حال انجام کار درطول عملیات را نداشته باشد.


نمایندگی اتوماسیون زیمنس سیماتیک S7-1500 را به گونه ای طراحی کرده است که دیگر به یک کنترل ایمنی اضافی نیازی نیست. این موضوع سبب صرفه جویی در فضا و کاهش هزینه می شود و مهندسی کارآمد تری را به دنبال دارد. با توجه به نوع کار این اتوماسیون زیمنس و سطح رو به بالای آن و عملکرد آن بر اساس کامپیوتر و کنترل و برنامه نویسی سطح بالا ، برای ماشین آلات خاص مرتبط با ساخت و ساز مناسب است.
نمایندگی اتوماسیون زیمنس ویژگی این کنترل را به صورت زیر اعلام کرده است.
• S7-1500 مبتنی بر PC FAILSAFE نرم افزار کنترلر
• عملیات مستقل از سیستم عامل ویندوز
• رفع نیاز کنترل ایمنی اضافی

نمایندگی زیمنس