نمایندگی زیمنس

کنترل حرکت در TIA پورتال

نمایندگی اتوماسیون زیمنس برای برنامه های کاربردی کنترل حرکت، یک بسته هماهنگ متشکل از کنترل پیشرفته سیماتیک را در زیمنس ارائه می دهد که  سیستم SINAMICS servodrive می باشد. تیا پورتال از طریق V14 یک سیماتیک جدید می سازد به نام S7-1500 T-CPU که کنترل عملکرد های پیشرفته از طریق کنترل حرکت در آن با ترکیب ممکن است TIA و SIMATIC امکان پذیر است.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس V14 را برای چندین مورد بسیار مفید معرفی کرده است. می توان گفت V14 درمهندسی کنترل وظایف حرکت که شامل درایوهای یا دیسک های الکترونیکی طب مکمل و جایگزین می باشد مفید است. برای مثال با طب مکمل و جایگزین یکپارچه ویرایشگر دیسک، پیکربندی و بهینه سازی و ارتباط حرکت بین راهنما و محور بعدی بسیار آسان تر می شود.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس پورتال SINAMICS  را برای دیسک های منحنی مناسب دانسته است، در زمانی که ماشین و یا دستگاه تکثیر در حال اجرا است، که ممکن است لازم باشد در طول محصول تغییرات ایجاد کرد می توان از آن استفاده نمود. S7-1500 T-CPU  همچنین یک تولیدجدید اتوماسیون است که  برای برنامه های کاربردی ایمنی، مناسب می باشد. به این معنی که کاربر برای استاندارد ایمنی به طور خودکار و کنترل حرکت جامع وظایف ، تنها به یک کنترل نیاز دارد.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس سیستم جدید SINAMICS V90 servodrive با PROFINET را معرفی کرده است، این اتوماسیون صنعتی زیمنس به  سرعت و دقت  در حین کار می افزاید. این اتوماسیون علاوه بر عملیات در TIA پورتال با V14جدید سیماتیک ۱۵۰۰ T-CPU ایجاد جوی پیشرفته  برای کنترل می کند، سیستم servodrive  همچنین برای استفاده در ترکیب با سیماتیک S7-1500 کنترل پیشرفته و SIMATIC S7-1200 کنترل عمومی مناسب است. با این بسته جدید، کاربران قادر به انجام وظایف کنترل حرکت پیشرفته باشند و این کار را به راحتی و با نتیجه کارآمد تر در محیط زیست SIMATIC انجام دهند.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس ویژگی های جدید این محصول را برای کاربران خود بر شمرده است.

  • بسته ارائه شده توسط نمایندگی زیمنس به خوبی با سایر اجزا هماهنگ است. هماهنگی متشکل از سیماتیک بر حسب نوری پیشرفته و servodrive SINAMICS و یکی شدن سیستم های TIA پورتال V14
  • SINAMICS servodrive V90 سیستم با PROFINET برای سرعت و دقت در دستگاه به کار گرفته می شود.
  • اجرای آسان از وظایف کنترل پیشرفته مانند حرکت به عنوان مهمترین عامل حرکت و نگهدارنده با ادغام TIA پورتال
  • تنها یک کنترل برای استاندارد، ایمنی، و اتوماسیون کنترل حرکت وظایف نیاز است.
نمایندگی زیمنس