نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس در تهران برای پی ال سی زیمنس ترکیب سخت افزار و نرم افزار  را انجام داده است. این ترکیب با استفاده از نرم افزار های اتوماسیون زیمنس تهران انجام شده است و راه کار های مناسب را ارائه می دهد.

نمایندگی زیمنس در تهران، با استفاده از نرم افزار S7 زیمنس توانسته است، در قالب یک پروژه ، برنامه S7 زیمنس شامل منبع تغذیه زیمنس ، CPU اتوماسیون زیمنس و کارت های ورودی و خروجی زیمنس  (I/O Modules) را تعریف کرده و همچنین در ادامه برنامه تحت کنترل را با استفاده از برنامه ی S7 مانیتور و خطایابی کند.

نمایندگی زیمنس در تهران مراحل تعریف یک پروژه در S7 را در  یک شکل به زیر ارائه کرده است. می توانید با مشاهده آن، اطلاعات لازم را کسب کنید

نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس در تهران، در ادامه نحوه ی کار کردن با نرم افزار SIMATIC Manager اتوماسیون زیمنس را از ابتدا و به صورت کامل توضیح می دهد تا کاربران به راحتی از آن استفاده کنند. در ابتدا مراحل نصب STEP7 در سیستم زیمنس را توضیح می دهیم. قبل از اینکه بخواهیم از برنامه نویسی یا پیکربندی سخت افزاری آغاز نماییم در ابتدا می­بایست که STEP7 اتوماسیون زیمنس را نصب نماییم .

نمایندگی زیمنس در تهران به این نکته اشاره می کند که اگر از یک ابزار نویسی SIMATIC  PG استفاده می­نمایید STEP7 نصب شده در اختیار می باشد اما درصورتیکه از PC استفاده می نمایید، می بایست نرم افزار STEP7 را بر روی آن نصب نمایید هنگامی که قصد دارید نرم افزار STEP7 نمایندگی زیمنس را برای اولین بار بر روی یک PC نصب نمایید ، نخست حداقل پیش نیاز های نرم افزاری و سخت افزاری نمایندگی زیمنس گفته شده را بررسی نمایید . اگر قصد نصب نرم افزار STEP7 را دارید ابتدا نرم افزار STEP7 را در داخل CD-ROM قرار دهید برنامه نصب به طور خودکار شروع می شود. هنگامی که نصب نرم افزار کامل گردید می بایست کامپیوتر را مجدداً راه اندازی نموده آنگاه آیکون “SIMATIC MANAGER” بر روی Desktop محیط ویندوز پدیدار می­گردد . نمایندگی زیمنس در ایران وارد کننده نرم افزارهای اتوماسیون زیمنس.

نمایندگی زیمنس تهران