نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس، ارائه دهنده انواع plc اتوماسیون زیمنس در شرکت زیمنس می باشد و این محصول را با سازگاری خوب و متناسب برای صنایع مختلف ارائه می دهد. Plc  یا (Programmable Logic Controller) یک دستگاه کنترل کننده منطقی  و با قابلیت برنامه ريزی می باشد،  اين کنترل کننده از خانواده کامپيوترها محسوب می شود و عمدتاً در مقاصد صنعتی به کار می رود. شیوه کار این محصول نمایندگی زیمنس که توسط نمایندگی زیمنس در تهران وارد می شود، به این صورت است که PLC ورودی های دریافتی را از سنسورها و ترانسميترها می گیرد و بر اساس برنامه نوشته شده در حافظه آن ها، خروجی ها را برای فرآيند تحت کنترل ارسال می کند.

نمایندگی زیمنس plc ها را برای کار برد های مختلفی ساخته است که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

کاربرد PLC در صنايع مختلف:

  • صنايع فولاد و ذوب آهن
  • صنايع گاز، نفت و پتروشيمی
  • صنايع مس
  • دکل‌های حفاری
  • صنايع خودرو سازی

همانطور که مشاهده می کنید این محصول اتوماسیون زیمنس که توسط نمایندگی زیمنس در تهران عرضه می شود،  دارای کاربرد فراوان است.

نمایندگی زیمنس
نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس یکی از مطرح ترین کشور ها سازنده PLC می باشد که کنترل زیمنس، نمایندگی اتوماسیون زیمنس در تهران، محصولات اتوماسیون زیمنس را به متقاضیان عرضه می کند، البته کشور های دیگری نیز سازنده plc هستند که مطرح ترین این کشور ها را معرفی می کنیم.

  • شرکت آمريکايی Modicon

اولين سازنده PLC در دنياست برخی از مدلهای اين شرکت  Quantum،  Premium، Mumentum می باشند.

  • Allen Bradley

از پيشگامان ساخت PlC  در دنياست و مدل‌های مختلفی برای کاربرد‌های کوچک تا بزرگ ارائه نموده است. سری Control  Logix  محصول اين شرکت می باشد.

  • ABB

اين شرکت نيز از قديميترين شرکت های سازنده PLC در دنياست برخی از محصولات اين شرکت شامل AC 500، AC 800M،  AC700F می باشد.

  • Omron

شرکت ژاپنی OMRON سازنده PLC های سری SYSMAC

  • LG

از شرکت هايی که در سال های اخير به جمع توليد کنندگان PLC پيوسته و مدل های XGT ,  GLOFA  از محصولات اين شرکت می باشند.

نمایندگی زیمنس
نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس siemens یکی از شرکت های مطرح و معتبر در عرصه تولید انواع اتوماسيون می باشد. این مجموعه مدل های مختلفی از PLC را برای کاربرد های مختلف ساخته است. زیمنس کنترل ، نمایندگی زیمنس در تهران، وارد کننده محصولات اتوماسیون زیمنس این شرکت به صورت اورجینال و با گارانتی می باشد. یکی از محصولاتی که در ادامه به معرفی آن می پردازیم ، LOGO است. این محصول نمایندگی زیمنس، يک مينی PLC می باشد که برای کاربرد های کوچک و دارای برنامه نويسی، که در آن توسط صفحه کليد يا از طريق نرم افزار Logo Soft Comforg  انجام می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس محصول دیگری از اتوماسیون زیمنس ، به نام S5  را ارائه می دهد. که از خانواده PLCهای قديمی هستند و در حال حاظر توليد نمی شوند. S5 در مدل های مختلف از نوع يکپارچه تا انواع مدولار عرضه شده است و برنامه نويسی در آن با نرم افزار Step 5 انجام می شود. با این روال مشخص است که نمایندگی زیمنس پیوسته در حال تغییر و تحول می باشد. شرکت زیمنس در ادامه نمونه جدیدی به نام S7 را می سازد که از خانواده جديد PLC های زيمنس هستند که به مدل های S7-200 S7-300,S7-400,، S71200 تقسيم می شوند و برنامه نويسی آنها با نرم افزار Step 7  انجام می شود.

نمایندگی زیمنس