نمایندگی اتوماسیون زیمنس

نمایندگی اتوماسیون زیمنس در ایران

یکی از با اهمیت‌ترین ارکان تولید صنعتی، اتوماسیون صنعتی زیمنس است که تا پیش از پیدایش آن، از دستگاه‌های گوناگونی برای کنترل خطوط تولید بهره می‌بردند که هرکدام به شکل مجزا عمل می‌کردند و در آن‌ها محدودیت‌ها و مشکلات زیادی نیز وجود داشت. در واقع اتوماسیون صنعتی به معنای جایگزینی تجهیزات کنترلی به جای نیروی انسانی است. اتوماسیون مفوم کنترل و هدایت دستگاه ها به صورت خودکار را دارا می باشد. در حال حاضر شاهد نیمه خودکار بودن پروژه های صنعتی هستیم، بدین معنا که اپراتورها در کنار تجهیزات کنترل را بر عهده گرفتند. به همین جهت در صنعت بهترین کنترلرها PLC های برند زیمنس هستند. محصولاتی که در دسته بندی اتوماسیون صنعتی زیمنس قرار می گیرند شامل انواع PLC سری S7 می باشند.

کاربرد اتوماسیون صنعتی در صنایع مختلف:

  • نرم افزار صنعتی
  • تجهیزات ابزار دقیق
  • کنترل صنعتی
  • ارتباطات صنعتی
  • تجزیه و تحلیل عملکرد پروسه ها
  • و …

استفاده از اتوماسیون صنعتی چه مزایایی به همراه دارد؟

  1. کاهش استفاده از تجهیزات مختلف
  2. امکان توسعه سیستم
  3. قابلیت عیب یابی
  4. کاهش هزینه نصب و نگهداری
  5. قابلیت مانیتورینگ
  6. و …

قیمت تجهیزات اتوماسیون:

امروزه تجهیزات اتوماسیون توسط شرکت های قدرتمند همانند زیمنس در حال تولید هستند. این امر موجب شده تا طراحی و مونتاژ سیستم‌های اتوماسیون توسط شرکت‌های متفاوت با کیفیت‌های مختلفی ساخته شود. در زمان خرید تجهیزات علاوه بر قیمت، کیفیت را در نظر بگیرید. به طور مثال تعداد ورودی و خروجی، نوع فرآیند و سطح پروژه که مشخص‌کننده نوع کنترلر است، امکانات شبکه‌ای که مدنظر می‌باشد و … . از این‌رو می‌توان به بسته سخت‌افزاری لازم برای اتوماسیون صنعتی زیمنس پی برد. گام بعدی تعیین نیروی انسانی متخصص و نیمه متخصص برای پیاده‌سازی یک پروژه اتوماسیون است.

خرید اتوماسیون صنعتی از زیمنس تهران

می توانید انواع PLC S7-1200/300/400/1500 و همچنین LOGO، HMI را در زیمنس تهران ثبت نمایید. برای استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان ما از طریق واتس اپ (۰۹۳۷۱۷۷۴۱۴۳) در ارتباط باشید. اگر نیاز به کاتالوگ محصولات زیمنس داشتید بر روی لینک محصولات زیمنس کلیک نمایید.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس