نمایندگی اتوماسیون زیمنس تهران

نمایندگی اتوماسیون زیمنس با تولید نرم افزار کنترل S7-1500 انقلابی در اتوماسیون زیمنس مبتنی بر PC با استفاده از یک جدایی کامل از کنترل مبتنی بر کامپیوتر از سیستم عامل ویندوز ایجاد کرد.
اختصاص دادن یک معماری پایه جدید به طور انحصاری به محصول جدید نمایندگی اتوماسیون زیمنس ، نرم افزار کنترل S7-1500، شامل منابع کامپیوتر موجود مانند هسته پردازنده، رابط، و همچنین حافظه کار و حافظه انبوه.
این اتوماسیون زیمنس قادر است حتی زمانی که کنترل در حال اجرا است ویندوز را دوباره راه اندازی کند. با وجود این استقلال، ارتباط با برنامه های کاربردی کامپیوتر پشتیبانی می شود.
در محصول جدید نمایندگی زیمنس نحوه کار به این صورت است که از یک طرف، توسعه باز کیت ODK 1500S یک رابط به برنامه های کاربردی ویندوز ایجاد می کند و، از سوی دیگر، برنامه های کاربردی زبان سطح بالا می تواند به طور مستقیم به نرم افزار کنترل اتوماسیون زیمنس S7-1500 حتی با قابلیت زمان واقعی یکپارچه متصل شوند.

• نرم افزار کنترل S7-1500 برای SIMATIC IPC 4x7D، ۶x7D و ۸x7D موجود است
• مهندسی یکنواخت در TIA پورتال بدان معنی است که هیچ تنظیمات دیگری برای ویندوز در روال کار اتوماسیون زیمنس درخواست نخواهد شد.
• دامنه تابعی از نرم افزار کنترل S7-1500 زیمنس شامل تمام توابع از اتوماسیون زیمنس S7-1500 می باشد و همچنین یکپارچه سازی کامپیوتر شامل دانش و حفاظت از کپی، ردیابی یکپارچه، و همچنین توابع حالت استاندارد برای این محصول نمایندگی صنعتی زیمنس تعریف شده است.

نتیجه :
نرم افزار کنترل SIMATIC S7-1500 به طور قابل توجهی در دسترس بودن سیستم را ارائه می دهد و این موضوع برای محصول نمایندگی صنعتی زیمنس افزایش یافته است .
معماری خلاقانه و منحصر به فرد اتوماسیون زیمنس شما را قادر به اجرای سیستم کنترل دستگاه خود در پنجره به طور کامل مستقل از ویندوز می کند این موضوع حتی برای اتوماسیون مبتنی بر کامپیوتر نیز بر قرار است.

الگوریتم های موجود در زبان سطح بالا می تواند به راحتی توسط ODK 1500S به ثبت رسیده و طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی برای ادغام در دسترس است.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس