نمایندگی اتوماسیون زیمنس

انرژی سوئیت در TIA پورتال  نمایندگی اتوماسیون زیمنس

مدیریت کارآمد انرژی با محصولات نمایندگی زیمنس

نمایندگی اتوماسیون زیمنس وظیفه مهم تیا پورتال را بهره برداری بالقوه کامل در مجموع مجتمع اتوماسیون زیمنس تعریف کرده است. چارچوب مهندسی برای همه محصولات اتوماسیون زیمنس، ادغام وظایف HMI، کنترل کننده، سیستم توزیع I / O ، کنترل حرکت و یکپارچه سازی با مهندسی محیط تک می باشد.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس ویژگی های جدید را برای محصولات خود معرفی کرده است :

  • پیکربندی ساده و بصری به جای برنامه نویسی
  • نسل خودکار از انرژی PLC برنامه ها
  • ادغام TIA پورتال و اتوماسیون زیمنس
  • بایگانی حرفه ای در WinCC را و یا با PLC
  • اتصال بدون درز مدیر نرم افزار به انرژی

نمایندگی اتوماسیون زیمنس، انرژی سوئیت  SIMATIC را یک گزینه یکپارچه برای TIA پورتال معرفی کرده است. در این روند، لینک های موثر مدیریت انرژی با اتوماسیون زیمنس باعث شفاف تر شدن جنبه انرژی تولید می شود، در نتیجه  این عمل، هزینه های توسعه به صورت قابل توجهی کاهش می یابد. همچنین پیکربندی بسیار آسان تر برای اجزای اندازه گیری انرژی از سیماتیک، Sentron، Simocode، SINAMICS و شباهنگ خانواده محصول را باعث می باشد.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس با به وجود آوردن یک اتصال یکپارچه به وسیله نرم افزار مدیر انرژی سیماتیک (به طور کامل باز آفرینی جانشین به سیماتیک B.Data) در انرژی مبتنی بر ابر خدمات تجزیه و تحلیل، انرژی گرفته شده داده را یکپارچه می سازد و برای سیستم امکان مدیریت انرژی را برای بیش از چندین محل گسترش می دهد.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس با این عملکرد  این اجازه را می دهد تا کار برای رسیدگی به تمام نیازهای اقتصادی و مدیریت – از خرید انرژی به برنامه ریزی برای کنترل انرژی – و اطمینان از انطباق با استاندارد ISO 50001 فراهم شود. یکی دیگر از مزیت ها آن استفاده ساده سیماتیک انرژی سوئیت است. کاربران برای کار با این فن آوری نیاز به حداقل توسعه دانش دارند و می توانند به سرعت طبق برنامه آن را به اجرا درآورده و به کار بگیرند.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس تهران همواره به نیاز کار بر و راحتی و سرعت عمل در فرآیند های تولید فکر کرده است و راه حل های کاربردی را ارائه داده است و در بروز رسانی محصولات خود همواره پیش گام بوده است. از طرف دیگر با مدیریت دانش در مجموعه نمایندگی زیمنس، پیشرفت در دست کار قرار گرفته است تا هدف پاسخ گویی به نیاز کار بر محقق شود.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس تهران با به کار گیری این سیاست توانسته بازار جهانی را در دست بگیرد و از رقبای خود پیشی گرفه و همیشه در صدر باشد.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس