مدیریت انرژی کارآمد نمایندگی اتوماسیون زیمنس

مدیریت انرژی کارآمد نمایندگی اتوماسیون زیمنس

نمایندگی اتوماسیون زیمنس ویژگی های جدیدی را برای کاربران خود ارائه می دهد.

  • پیکربندی ساده و بصری به جای برنامه نویسی
  • نسل خودکار از انرژی PLC برنامه ها
  • ادغام TIA پورتال و اتوماسیون
  • بایگانی در WinCC را حرفه ای و یا به PLC
  • اتصال بدون درز به انرژی مدیر نرم افزار

نمایندگی اتوماسیون زیمنس با ارائه لینک های مدیریت انرژی با اتوماسیون باعث می شود که جنبه تولید انرژی شفاف تر باشد، هزینه های توسعه به صورت قابل توجهی کاهش یابد، آن را به عنوان پیکربندی اجزای اندازه گیری انرژی از سیماتیک، Sentron، Simocode، بسیار آسان تر می شود. انرژی اتوماسیون زیمنس سوئیت، یک گزینه موثر یکپارچه برای TIA پورتال می باشد.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس قابلیت اتصال یکپارچه به مدیر انرژی نرم افزار سیماتیک (به طور کامل باز آفرینی جانشین به سیماتیک B.Data) را فراهم کرده است. بر اساس این اتصال یکپارچه خدمات تجزیه و تحلیل، داده انرژی گرفته شده یکپارچه می شود.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس با انتقال یک انرژی به سیستم مدیریت امکان گسترش به بیش از چندین محل را فراهم می کند. اتوماسیون زیمنس این اجازه را می دهد تا کار

برای رسیدگی به تمام نیازهای اقتصادی و مدیریت امکان پذیر باشد. از جمله  خرید انرژی به برنامه ریزی برای کنترل انرژی، اطمینان از انطباق با استاندارد ISO 50001، انرژی سوئیت ساده برای استفاده ، نیاز حداقل کاربران به توسعه دانش، به عنوان برنامه می توان به دست و اجرا به سرعت.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس سخت افزار ناهموار – بهینه سازی شده برای مهندسی TIA پورتال را ارائه داده است.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس آخرین نسل از سیماتیک PG درست شده را برای مهندسی بهینه سازی شده با TIA پورتال را ارائه کرده است که مناسب می باشد برای استفاده در تلفن همراه در وظایفی از قبیل پیکربندی و هم چنین  برای راه اندازی، خدمات، و تعمیر و نگهداری در محیط machine- و بوته گرا به کار گرفته می شود.

نمایندگی اتوماسیون زیمنس تهران برای محصول خود ، سیماتیک درست PG M5 ، یک رم DDR4 سریع تا ۳۲ گیگابایت و shockresistant ، SSD ذخیره سازی انبوه (درایو حالت جامد) تا ۱ TB. نور را در نظر گرفته است. این محصول نمایندگی زیمنس به صورت کامل از مسکن منیزیم محافظت می کند و آن را برای استفاده در شرایط خشن صنعتی ایده آل می کند. همچنین قسمت های در معرض دستگاه را در برابر ضربه و ارتعاش محافظت می کند. TPM در یکپارچه (ماژول پلاتفرم قابل اطمینان) را افزایش می دهد

نمایندگی اتوماسیون زیمنس