سیستم مدولار SIRIUS

نمایندگی زیمنس در تهران برای محصولات خود سیستم مدولار SIRIUSرا ارائه داده است که ساده، کارآمد و همیشه به روزاست. در این مقاله به ویژگی های این اتوماسیون زیمنس می پردازیم و با جنبه های مختلف آن آشنا می شویم.

نمایندکی زیمنس کابین کنترل را به گونه ای ساخته است که با حجم پایین در فضا صرفه جویی می کند و همچنین سریع، ساده، انعطاف پذیر است. سیستم مدولارSIRIUS یک اتوماسیون منحصر به فرد است که  هر آنچه شما ممکن است به آن نیاز پیدا کنید در هنگام  خاموش کردن دستگاه، حفظ و شروع موتور و سیستم های صنعتی را ارائه می دهد. نمایندگی زیمنس اعلام می کند انتخاب مدولار یک انتخاب مطلوب و هماهنگ است که دارای اجزای استاندارد است و لوازم جانبی آن نیز به سهولت با آن منطبق شده است. نمایندگی زیمنس در تهران مدولار SIRIUS را سیستمی با ویژگی های متنوع ترین توابع برای استفاده در کنترل کابینه با طیف گسترده ای از اجزاء آن، ، ارائه می دهد و یک میزبان از مزایا در مونتاژ و دست زدن به، در، نظارت بر برنامه، و همچنین در کنترل واسط، و یا زمانی که برنامه ریزی و پیکربندی اس. این سیستم های مدولار در اندازه  S00، S0  و S2 تا ۸۰ Aساخته شده است. مدولاراتوماسیون زیمنس SIRIUS امروز بیشترین عملکرد سیستم و تنوع برجسته را نشان می دهد.

نمایندگی زیمنس در تهران موارد زیر را به عنوان مهم ترین گزینه ها توضیح می دهد.

در اتوماسیون های مختلف می توان به طور کامل و بدون ابزار به لطف استفاده مداوم از  springtype و اتصالات در اندازه های S00 و S0 را داشت.

  • نظارت بر رله های ۲ و ۳ فاز ۳RR2 برای نصب مستقیم بر روی کنتاکتور
  • ویژگی های ماژول تابع ۳RA27 و ۳RA28 که ضربه محکم و ناگهانی در اتصال به کنتاکتور را قادر می سازد و دارای ساده ترین مونتاژ مستقیم ممکن بر روی خط استارت، استارت معکوس، اتصال به کنترل با استفاده از سیم کشی کمتر از طریق رابط

AS و یا IO-Link

  • رله با اضافه بار دارای قابلیت های ارتباطی، انتقال ارزش فعلی، و کنترل کنتاکتور از طریق IO-Link با۳RB24 در اتوماسیون زیمنس
  • یک برجسته در دستگاه های نمایندگی زیمنس SIRIUS مناسب IE3 خود است، به طوری که می توان آنها را بهینه برای تبدیل به نسل جدید موتور IE3مجهز کرد.
نمایندگی زیمنس در تهران