اتوماسیون زیمنس

اتوماسیون زیمنس در یکی دیگر از دستاورد های خود دستگاه های HMI را برای پاسخ گویی به نیاز های ویژه مرتبط با عملیات ایمن و نظارت به بازار جهانی نمایندگی اتوماسیون زیمنس ارائه داده است که در تمام صنایع کاربرد دارد.

اتوماسیون زیمنس این گروه از دستگاه ها را به منظور ایجاد یک عامل و ناظر در فرآیند های صنعتی برای محیط های خاص در نمونه کار های سیماتیک طراحی کرده است. اتوماسیون  IPC477D یک نرم افزار و مانیتور تخت پانل صنعتی است که هر دوی این برنامه ها در یک صفحه نمایش ۲۲ اینچی در دستگاه هایی در درجه حفاظت IP65 طراحی شده است که به طور مستقیم برای در تولید و نصب در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای گزینه های مختلف نصب است.

اتوماسیون زیمنس دستگاه های جدید سیماتیک نرم افزار Inox خود را در درجه بالا از حفاظت و امنیت IP66K طراحی کرده است که به صورت اختیاری به عنوان PC277E Inox Pro Simatic پنل رایانه ها یا در IFP1900 Inox Pro نرم افزار انترنت مانیتور در دسترس است. این نرم افزار ها بیشتر برای تولیدات بهداشتی در مناطق مختلف در دسترس است. دستگاه های آنالوگ فولاد ضد زنگ ۱۹ اینچی مقاومتی دارای صفحه نمایش لمسی و با فویل تزیینی مقاوم در برابر تغییرات شیمیایی و دارای مهر و موم مناسب می باشد. این صفحه نمایش دارای یک سطح صاف برای جلوگیری از آلودگی است.

اتوماسیون زیمنس یک سیماتیک برای استفاده در صنایع شیمیایی و صنایع نفت و گاز طراحی کرده است، این پنل کامپیوتر نیرومند با نام PC Ex OG معروف است. این اتوماسیون با درجه حفاظت IP66 طراحی شده است و طرافدار حفاظت می باشد و به گونه ای ساخته شده است که قادر به مقاومت در برابر حرارت در بازه دمایی –۴۰°C +65°C می باشد. نمایندگی اتوماسیون زیمنس این دستگاه را مناسب و ایده آل برای مناطق با ویژگی ۱/۲۱ و  ۲/۲۲ طراحی کرده است. خازنی چند لمسی که دارای صفحه نمایش شیشه ای می باشد و روشنایی آن از به صورت اتوماتیک کنترل می شود که در فرمت های ۱۵-inch/4:3 and 22-inch/16:9 با تابش خیره کننده رایگان  در دسترس و موجود است. حتی می توان آن را از طریق یک دستکش نازک به صورت دستی کنترل کرد .  این دستگاه دارای پردازنده سریع Intel Core i7 و رم ۸ گیگا بایتی و دیسک حالت جامد ۳۰۰-GB SSD می باشد که برای استفاده در آینده آماده است.

اتوماسیون زیمنس ویژگی های این اتوماسیون را به صورت زیر تعریف کرده است :

  • عملیات ایمن و نظارت بر بیرون از کابین کنترل
  • نصب و راه اندازی در پشتیبانی بازو یا پایه
  • کاربرد در مناطق تولید بهداشتی و در نفت، مواد شیمیایی و گاز
اتوماسیون زیمنس