نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس در یکی از پروسه های خود، افزایش در دسترس بودن کارخانه ها را در دستور کار خود قرار داد.علاوه بر استفاده بهینه از منابع، در دسترس بودن بالا ازسازندگان ماشین آلات بسیار مهم است و می تواند یک عامل مهم موفقیت در ساخت تجهیزات صنعتی اتوماسیون زیمنس باشد برای مشتری و مصرف کننده، این مساله بسیار مهم است که برای محصولات اتوماسیون زیمنس، بالاترین سطح کیفیت در ارائه پشتیبانی قابل اعتماد و خدمات با بیشترین سرعت ممکن، ضمانت و خدمات پس از فروش به صورت مستمر بهينه سازي.، وجود داشته باشد.

نمایندگی زیمنس دقیقا همین مسئله را در اتوماسیون زیمنس و تجهیزات صنعتی خود، مد نظر قرار داده و به آن عمل کرده است. تجهیزات زیمنس شامل خدمات و همچنین بهینه سازی خدمات است، که می تواند در ترکیب در قراردادهای خدماتی با توجه به نیازهای خاص و الزامات مشتری و اتوماسیون قطعات استفاده شود.

نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس نتیجه این فعالیت خود را تضمین شده می داند. در دسترس بودن کارخانه و عملیات ایمنی بهینه سازی شده و قابل پیش بینی بودن هزینه ها می تواند برای مشتریان اتوماسیون زیمنس ، گزینه های مهم و قابل توجهی باشد.مشتریان در تهران و ایران می توانند از این خدمات در نمایندگی زیمنس در تهران استفاده کنند.

نمایندگی زیمنس همچنین دارای پشتیبانی آنلاین در دسترس است که در تمام ساعت و به عنوان یک نقطه قوت در خدمتمی باشد. تماس برای اطلاعات فنی بر روی محصولات صنعتی اتوماسیون زیمنس ، سیستم ها، و خدمات و همچنین به عنوان یک نقطه دسترسی مرکزی برای خدمات پیشرفته و کمک توسط کارشناسان زیمنس. می باشد.کارشناس به تمام سوالات فنی و سوالات در مورد محصولات و سیستم – از جمله در طول پیکربندی و راه اندازی فاز پاسخ می دهد. همچنین بیشتر خدمات منحصر به فرد در دسترس هستند.

نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس توانسته است یک شبکه جهانی را فراهم کند که شامل مراکز سرویس و تعمیر، مراکز تامین قطعات یدکی قابل اعتماد است. زیمنس کمک می کند تا خرابی کاهش یابد، بهینه سازی خدمات و به حداقل رساندن خرابی برنامه ریزیاتوماسیون زیمنس، از طریق پیشگیری جامع تعمیر، نگهداری و بهینه سازی مستمر ماشین آلات ایجاد شود.

نمایندگی زیمنس این موضوع را نیز رعایت کرده است که با ارتقا و پیشرفت محصولات، اطلاعات در دترس قرار گرفته، به روز شده و تعمیرات و خدمات و سرویس ها نیز مطابق با استاندارد های جدید و برای قطعات ارتقا یافته انجام شود. و وارد کنندگان محصولات من جمله نمایندگی زیمنس در تهران و در ایران بتوانند به صورت سراسری از این خدمات بهره بگیرند.

نمایندگی زیمنس در نمونه کار های بهینه سازی شده خود، مدیریت انبار قطعات و لوازم یدکی با سازمان دارایی خدمات، مهارت های تکنیکی بهبود یافته کارکنان از طریق استاندارد و  دوره های آموزشی خاص برای مشتریان را دارد.

نمایندگی زیمنس