نمایندگی زیمنس

نمایندگی زیمنس در تمامی جاها دیده می شود. امروزه, هیچ کارخانه یا خط تولیدی وجود ندارد که در بخش های مختلف آن به نوعی از نمایندگی اتوماسیون صنعتی زیمنس استفاده نشده باشد.

نمایندگی زیمنس، محصول خود، یعنی PLCهای  زیمنس را به عنوان یک کنترل کننده ی  نمایندگی اتوماسیون صنعتی زیمنس سیماتیک   برنامه پذیر و ماژولار در سیستم های اتوماسیون صنعتی و سیماتیک, نقش مهمی را در این زمینه ایفا می کنند. با توجه به این نیاز روز افزون, شرکتهای زیادی اقدام به فعالیت در این راستا و ساخت و تولید PLC های مختلف زیمنس  با قابلیت ها و کارایی های مختلف نموده اند. یکی از این شرکت ها, شرکت زیمنس می باشد که پس از تولید PLC های سری S5 اقدام به تولید و عرضه PLC های سری S7 کرده و در این سری بسیاری از نواقص و محدودیت های موجود در سری S5 را جبران نموده است. سری S7 خود شامل پنج نوع S7-300 S , S7-200 و S7-1200 , S7-400 و S7-1500 میباشد.

نمایندگی زیمنس S7simatic-300 یک کنترلر ماژولار کوچک برای کاربردهای کم حجم و متوسط و S7simatic-400 یک PLC قدرتمند برای محدوده های کاری سیماتیک و نمایندگی اتوماسیون صنعتی زیمنس متوسط تا سطح بالا می باشد. ماژولار بودن, آسانی بکارگیری و کاربرد و نگهداری بی دردسر آنها موجب شده است تا به عنوان یک راه حل اقتصادی و مناسب  گستره ی وسیعی از سیستم های صنعتی مختلف نظیر صنایع نساجی, بسته بندی, صنایع غذایی, سیمان, نفت, گاز, پتروشیمی, فولاد, صنایع الکترونیک و امثال آنها به کار گرفته شوند.

نمایندگی زیمنس بطور کلی, هر دو سیستم اتوماسیون سیماتیک زیمنس  S7(300-400) را به صورت ماژولار طراحی می کند.انواع مختلف و متعددی از ماژول ها وجود دارند که می توانند برای دستیابی به یک سیستم کنترلی خاص با یکدیگر ترکیب شوند. این ماژول ها بر روی بدنه ای که رکویاریل نامیده می شود, قرار می گیرند.

نمایندگی زیمنس توانسته است در تمام ابعاد صنعتی، حضور پرنگی داشته باشد و کیفیت محصولات خود را در بهترین سطح ممکن تضمین کرده و به بازار ارائه دهد. راحتی کار برای کاربران، امنیت، قابلیت ارتقا و به روز بودن محصولات نمایندگی اتوماسیون زیمنس، مطلبی است که امروزه به همه ثابت شده است.

نمایندگی زیمنس