اتوماسیون زیمنس

اتوماسیون زیمنس این محصول را برای استفاده های صنعتی فن آوری کامپیوتر تولید کرده است.این فن آوری توانست آخرین تکنولوژی ها را برای pc در یک طراحی صنعتی فراهم کند. این دستگاه نمایندگی اتوماسیون زیمنس تهران همچنین به عنوان یک ایستگاه کاری یا سرور در کاربرد های صنعتی که نیاز به یک سیستم با کیفیت بالا و دردسترس بودن داده ها دارند از این فن آوری جدید IPC547G نمایندگی اتوماسیون زیمنس تهران استفاده کنند. این اتوماسیون جدید همچنین قدرت پردازش بالا را برای کاربران خود فراهم می کند. در طراحی این فن آوری جدید خود یک گام برای توسعه بیشتر را پیموده است و این دستگاه از اتوماسیون های قبلی زیمنس پیشی گرفته است. در عین حال نیز تداوم و سازگاری با نسخه های قبلی در آن گنجانده شده است. نمایندگی زیمنس در استاندارد های این کلاس ، گسترش ساده IPC و کاهش تعمیرات و راحتی نگه داری را مد نظر قرار داده است. در کنار این مزایا، توابع امنیتی جدید برای افزایش دسترسی را برای این زیمنس در نظر گرفته است.
اتوماسیون زیمنس ویژگی محصول جدید خود را به صورت زیر ارائه کرده است
به لطف عملکرد سیستم بالا پردازنده های Xeon اینتل / پردازنده Core پردازنده (نسل ۶)، حافظه DDR4 تا ۶۴ گیگابایت برای زیمنس در نظر گرفته است.
• طراحی مسکن جدید برای افزایش دوستی با کاربر
• سیستم بالا و در دسترس بودن داده ها با سیستم های RAID (HDD یا SSD)
اتوماسیون زیمنس در تلاش دیگر خود برای پیشبرد فناوری های مجموعه زیمنس اتوماسیون IPC427E / IPC477E را رائه کرده است. این محصول جدید نمایندگی زیمنس بسیار قدرتمند است و تعمیر و نگه داری آن رایگان می باشد. محصول جدید نمایندگی اتوماسیون زیمنس تهران انعطاف پذیر و با قابلیت تنظیم می باشد.
اتوماسیون زیمنس جدید در یک میکرو باکس PC تعبیه شده است و با نام IPC427E ارائه شده است، این محصول نمایندگی اتوماسیون زیمنس در ماشین آلات ، بوته و کنترل کابینه تولید کنندگان در محیط های صنعتی کاربرد دارد. برنامه های کاربردی از وظایف کنترل پیچیده (از جمله در زبان های سطح بالا) و تجسمراه حل های به داده تولید گرا ، جمع آوری و تجزیه و تحلیل از جمله موارد کاربردی این اتوماسیون جدید زیمنس می باشد. با توجه به طراحی بدون فن و استفاده از SSD (درایو حالت جامد) دیسک های سخت و یا CFast حافظه زیمنس می توان آن را بدون قطعات متحرک مورد استفاده قرا داد و در نتیجه در دسترس بودن سیستم را افزایش می دهد.

اتوماسیون زیمنس